444 27 01
| Ödeme Beyan







Şahinbeyli Güreşçilerden Türkiye Kupası´nda Büyük Başarı
26 Haziran, 2026
Orjinal Resim

Şahinbey Belediye Spor Kulübü Güreş Takımımız, Sivas’ta düzenlenen U17 Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı. Takım halinde Türkiye Şampiyonu olan Şahinbeyli güreşçiler, hem Gaziantep’in hem de Şahinbey’in gururu oldu.

17-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen U17 Yeşilay Türkiye Kupası Güreş Şampiyonası’na katılan Şahinbey Belediye Spor Kulübümüz sporcuları, farklı sıkletlerde elde ettikleri derecelerle takım halinde Türkiye Şampiyonluğu’nu kazandı.

Şampiyonada 55 kiloda mücadele eden Yusuf Eren Koçak Türkiye Şampiyonu olurken, 92 kiloda Efe Demircan Türkiye ikincisi, 48 kiloda Mehmet Göçer ve 71 kiloda Taha Özboyacı Türkiye üçüncüsü oldu. 80 kiloda yarışan Mehmet Koca ise Türkiye beşinciliğini elde etti.

Dünya Şampiyonası’nda Türkiye’yi Temsil Edecek

Türkiye Şampiyonu olan Yusuf Eren Koçak, elde ettiği başarıyla 27 Temmuz 2026 tarihinde Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Başarılı sporcu, dünya şampiyonasında Türkiye’yi, Gaziantep’i ve Şahinbey Belediye Spor Kulübü’nü temsil edecek.

Başkan Tahmazoğlu’na Teşekkür

Şampiyonadan derecelerle dönen sporcular, kendilerine her zaman destek veren Şahinbey Belediye Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na teşekkür ederek, elde edilen başarıda verilen desteklerin büyük payı olduğunu ifade ettiler.

FOTOĞRAFLAR

Diğer Haberler